Dienstverlening

Doelstellingen

Dienstverlening

Wat willen we bereiken?

Wat gaan we daarvoor doen?

1. Een efficiënte en excellente dienstverlening van de gemeente richting haar inwoners, ondernemers en bezoekers.

1.1 We zijn verder gegaan met de ontwikkeling van onze dienstverlening.

1.2 We zijn gestart met een nulmeting op onze totale dienstverlening. Hierna gaan we dit periodiek monitoren en onze processen daarop aanpassen.

1.3 We gaan aan de slag met onze kanalenstrategie. Dit doen we onder andere met behulp in beeld brengen van klantreizen.

1.4 Het proces Meldingen Openbare Ruimte is verbeterd en opnieuw neergezet binnen de organisatie.

1.5 We rollen de opgehaalde klantbeloften uit.

1.6 We leggen onze communicatie-infrastructuur vast in een contentstrategie: welke bestaande en nieuwe communicatiemiddelen zetten we in voor welke informatie en doelgroepen. Zo hebben we het afgelopen jaar Facebook toegevoegd als kanaal.

1.7 We hebben het traject begrijpelijk schrijven af en beleggen dit structureel in de organisatie.

1.8 We actualiseren eind 2025 onze visie op Dienstverlening, waarin we bovenstaande punten gaan meenemen en daarna verwerken tot een uitvoeringsprogramma voor de rest van 2025 en verder.

Deze pagina is gebouwd op 09/30/2025 08:47:33 met de export van 09/30/2025 08:38:41