Dienstverlening | |||
Wat willen we bereiken? | Wat gaan we daarvoor doen? | ||
| 1. Een efficiënte en excellente dienstverlening van de gemeente richting haar inwoners, ondernemers en bezoekers. | 1.1 We zijn verder gegaan met de ontwikkeling van onze dienstverlening. |
|
|---|---|---|---|
| 1.2 We zijn gestart met een nulmeting op onze totale dienstverlening. Hierna gaan we dit periodiek monitoren en onze processen daarop aanpassen. |
| |
| 1.3 We gaan aan de slag met onze kanalenstrategie. Dit doen we onder andere met behulp in beeld brengen van klantreizen. |
| |
| 1.4 Het proces Meldingen Openbare Ruimte is verbeterd en opnieuw neergezet binnen de organisatie. |
| |
| 1.5 We rollen de opgehaalde klantbeloften uit. |
| |
| 1.6 We leggen onze communicatie-infrastructuur vast in een contentstrategie: welke bestaande en nieuwe communicatiemiddelen zetten we in voor welke informatie en doelgroepen. Zo hebben we het afgelopen jaar Facebook toegevoegd als kanaal. |
| |
| 1.7 We hebben het traject begrijpelijk schrijven af en beleggen dit structureel in de organisatie. |
| |
| 1.8 We actualiseren eind 2025 onze visie op Dienstverlening, waarin we bovenstaande punten gaan meenemen en daarna verwerken tot een uitvoeringsprogramma voor de rest van 2025 en verder. |
| |
